Web development

Serviciile de dezvoltare ale website-urilor cuprind o gamă largă de activități online, de la simpla creare până la optimizări de bază. Proiectarea site-ului se face de la punctul creării lui cu software, instrumente, aplicații, limbaje web ( JavaScript, CSS, HTML), interfața, imagini și programări care îmbunătățesc interacțiunea pe paginea site-ului.

Un site organizat, structurat, ușor de folosit și rapid va atrage mai mulți vizitatori, va fi mai des accesat și va reuși să păstreze vizitatorul o durată de timp mai îndelungată citind toate informațiile publicate pe site.

Strategie marketing digital

Orice business necesită prezență în mediul online ca acesta să aibă succes, iar asta se poate realiza doar cu ajutorul unei strategii de marketing bine stabilită care trebuie să conțină mesajul pe care vrei să îl transmiți, conținutul, canalele pe care vrei să te promovezi și audiența. Totuși trebuie să conțină mai multe planuri de marketing pentru toate tipurile de audiențe targetate ca strategia să funcționeze.

Ca strategia business-ului să fie eficientă trebuie să fie structurată în anumite etape precum planificarea, creația, execuția și evaluarea. Prin planificare se pot afla obiectivele și așteptările tale, profilul și poziția ta față de competitori. Creația se bazează pe personalizarea canalelor de comunicare și modificarea conținutului. Execuția setează campaniile și le optimizează continuu pentru rezultate eficiente, iar evaluarea concluziționează randamentul campaniilor.

Campanii PPC (Pay per click)

Campaniile online sunt cea mai bună modalitate pentru creșterea vizibilității site-urilor și targetarea publicului. Promovarea pe rețelele de socializare și prin Google Ads pe Search asigură atenția publicului țintă dorit de business-ul tău, prin crearea reclamelor, textelor sau bannerelor potrivite. Astfel, așa te vei asigura că ele vor rămâne în mintea și istoricul vizitatorilor pentru o perioadă de timp până vei reuși să îi convingi să rămână conectați la tine. Google Ads reprezintă reclamele plătite per click bazate pe rezultatele căutărilor după anumite cuvinte cheie sau anunțuri publicitare vizualizate pe Internet.

SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este cel mai mare sprijin într-o strategie de marketing. Cuvintele cheie folosite în acest proces îți aduc Website-ul în primele rezultate afișate ale clienților actuali și potențiali și conturează punctul de referință al activității în domeniul în care lucrezi.

Prin procesul SEO se analizează cuvintele sau expresiile cheie cu un grad ridicat de succes pentru business-ul tău, se planifică direcțiile de conținut, se optimizează conținutul actual în concordanță cu algoritmii motoarelor de căutare și se analizează oportunitățile eficiente și obstacolele care pot apărea.

Copywriting

Aspectul Webstite-ului creat este un factor esențial în atragerea potențialilor clienți și în păstrarea celor deja existenți. Website-ul oglindește personalitatea business-ului, îl evidențiază, iar, prin el, poți comunica cu vizitatorii prin texte sau imagini amplasate și create armonios.

User experience

Pentru ca vizitatorii să rămână un timp mai îndelungat pe site-ul tău este necesar să creezi o pagină bazată pe criteriile user experience. Asta înseamnă că pagina trebuie să fie ușor de folosit, structurată, iar informațiile să fie clare, ușor de citit și de înțeles. Cu cât un site este mai dificil de utilizat, cu atât vizititatorul va petrece mai puțin timp conectat, fapt ce duce la scăderea profitului.

User experience reprezintă un produs creat pentru utilizatori fondată pe cerințele lor. Un vizitator fericit va fi întotdeauna un client care a reușit să găsească tot ce avea nevoie pe site, într-un timp scurt, fără efort, doar prin câteva click-uri.

Website-ul care respectă criteriile unui user experience eficient este cel care are pagini ușor de folosit și intuitiv, butoanele și link-urile sunt funcționale și intuitive, informațiile sunt organizate de la cele mai relevante la cele mai puțin relevante și, cel mai important, nu există întreruperi sau erori.

Analytics

Google Analytics este un serviciu gratuit creat de Google pentru analizarea întregii activități din pagina web. Monitorizează traficul general al paginii, timpul petrecut de vizitatori, numărul paginilor vizualizate, sursele de trafic și cuvintele cheie care au adus vizitatorii pe pagina creată.

In funcție de rezultatele și statisticile furnizate se poate face o interpretare clară asupra website-ului. Putem vedea calitatea conținutului publicat și impactul pe care îl are asupra vizitatorilor, eficiența campaniilor online, care sunt cele mai folosite cuvinte cheie, oportunitățile de creștere a numărului de vizitatori sau optimizările necesare performanței website-ului.

Social Media Management

Social Media Management este un proces prin care se administrează site-ul și prezența online pe platformele de socializare folosite de tine sau cele mai populare precum Facebook, Instagram, Pinterest sau Twitter.

Pentru ca managementul să fie eficient trebuie să luăm în considerare anumite aspecte precum planul editorial, modul de exprimare, analiza subiectelor conținutului, relațiile cu clienții și monitorizarea impactului asupra publicului. Cu cât conținutul și interacțiunea cu publicul țintă sunt mai relevante pe toate canalele media, cu atât site-ul va fi mai căutat și accesat prin toate sursele folosite.

Administrare Website

Administrarea website-ului și activitățile de întreținere sunt vitale în existența online pentru că ele îmbunătățesc performanța paginii prin verificarea, actualizarea și securizarea bazelor de date, ștergerea spam-urilor, backup-uri ale conținutului sau verificări ale platformei tehnice.

Toate acestea influențează în mod direct eficiența site-ului, traficul, numărul de accesări și vizite sau paginile cele mai accesate. Cu cât conținutul este mai actualizat, nou, și relevant, cu atât va atrage mai mulți vizitatori cu potențial de clienți noi.

Identitate vizuală

Vizitatorii website-ului tău, înainte de toate, își fac o primă impresie după primul click. Modul în care este construită și organizată fiecare informație sau fotografie va vorbi pentru tine, iar pentru un succes garantat, trebuie să vii cu ceva relevant, nou sau mult mai folositor decât ceea ce prezintă competiția.

Obiectivul principal care trebuie să fie în branding este transmiterea unui mesaj clar care motivează vizitatorii să devină clienții business-ului tău prin credibilitatea informațiilor publicate despre serviciile pe care le oferi ce pot dezvolta, ulterior, loialitate din partea lor.

Un branding trebuie să fie clădit pe totalitatea metodelor prin care business-ul își comunică serviciile, promisiunile și valorile către vizitatorii din mediul online. Procesul evidențiază doar ceea ce simt și ce gândesc clienții despre afacerea ta, nu acțiunea prin care arăți că business-ul tău este cel mai bun.